sobota, 22 listopada 2014

Glow!

Hej, dzisiaj pokażę Wam kolejny element sztuki w moim wykonaniu - makijaże. Poprosiłam moje koleżanki, aby zostały modelkami:) Standardowo zdjęcia nie oddają efektu, który uzyskałam, ale daje chociaż namiastkę! Dziękuję Wam dziewczyny, piękności Wy moje!:*

1. Natka
 Do jej makijażu użyłam naturalnych barw. Natalia ma delikatną urodę więc po rozświetleniu cery i nałożeniu ceni koloru nude wygląda anielsko:) Zdjęcie przed i po:





2. Asia

Tutaj postawiłam na ciemne kolorki ;) Rozjaśnione okolice oczu są nieodzownym elementem smokey eye ! Piękne brązowe oczy Asi musiały zostać mocno podkreślone! Podoba się?





3. Mania

W tym makijażu postawiłam akcent na rozświetlenie (glow), niestety nie jest to tak zauważalne na zdjęciach :( Podkład zmieszałam z rozświetlaczem do twarzy i ciała, co dało efekt promiennej skóry. Taki makijaż polecam na co dzień - do pracy, na spotkania czy randkę ;)




Ja tego wieczoru postawiłam na mocny makeup, skupiłam się na oczach i rzęsach (moje własne ;)) Natka na tych zdjęciach sama podkreśliła sobie mocniej oczka, ponieważ wychodziłyśmy i chciała wyglądać bardziej drapieżnie ;) 






2 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się makijaż drugiej dziewczyny :) Jednak tak poza tym wszystkie jesteście piękne !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń